Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 

Vissza a főoldalra


Forrás.: | Gothic3.hu |...hírek, információk, végigjátszások, képek...

(Elnézést a roszminőségű képekért csak nem mindenkinek megy ugyebár teljes grafikán a gothic.Nekem ugyan igen, de a forrás írójának WB-nek sajnos nem.)


Gothic 3 Cserben hagyott játékosok

Hát, a komolyabb játszás elkezdéséig meg várom a javításokat. Mért is? Mert még rá fért volna pár hónap a fejlesztésre.
Nem arról van szó, hogy alapból rossz a játék. Sőt! Jó lenne, ha jó lenne.

Felsorolnék pár hibát:

  • Nincs szinkron hang, vagy össze vissza van keverve ki mit mond. Vagy a szinkron hangok vannak elkeverve.
  • Jó pár tárgynak nincs neve, mint élőlénynek sem. Vagy a nevük olyan mintha fájlnak lenne a neve... (képek közt látható)
  • Tök mindegy milyen fegyvered van... ugyan akkorát sebeznek. Magyarán az erő számít.
  • A fő karakter átváltott egy eléggé beképzelt hülyébe.
  • Az oltároknál alig van ki írva valami, magyarán vakon kattintgatsz.
  • Szabálytalanul kevés vagy sok állat van. Sildennél nagyon kevés van, de pl. Ardeánál már nem.
  • NAGY GÉPIGÉNY. Nagyobb, mint az alap G3-nak. Így szinte minimumon van minden.
  • NINCS LÓ! Ez nem lenne "akkora baj"... HA A LOVAGI PÁNCÉLON NEM LENNE DÍSZÍTÉSNEK LÓ!!!
  • Addig oké, hogy el kellet zárni a bejárható területet Varanttól és Nordmartól... De Vengardnál a Nordmar felé vezető utón jobbat sem lehetett volna ki találni, mint egy városfalat, mely előtt vagy egy tucat démon ácsorog?... Logikus... És persze csak 50 xp jár egy ilyen démonért... És egy lövéssel lelőhető. (Az alapban több lövés kellet volna.)
  • Az alap G3 küldetés tárgyai bent vannak a játékban a helyükön, de nem lehet őket fel szedni.
  • Senkit nem érdekel, ha a háta mögött lopkodsz... de ha előtte akkor persze megtámad.
  • Nincs vagy alaposan elvan rontva a hírnév rendszer...
  • Trelis vár előtt lévő kis falu háza közt sétálva állandóan hallani lehet amolyan "nyálas dzsuva" hangot. Ezt a hangot konkrétan én utoljára az Aliens vs. Predator 2 játékban hallottam. Az, hogy egy barlangban haljuk, az oké... De a házak közt? Talán Xenomorph fertőzés kezd ki alakulni a Gothic világában?
  • Még Trelisnél volt, hogy elmentem az egyik farmra, ami egy kisebb dombon van. Beszélgettem Geoff nevű emberrel. Majd lementem a dombban lévő barlangba (az alap G3-ban itt belezőbestiák voltak) most banditák. Ahogy bementem a barlangba Geoff azon nyomban lezuhant a talajon keresztül és meghalt...
  • Ha elmegyünk Vörösdokkba, vagy Okorába szinte alig változott valami... csak annyi hogy nincsenek NPC-k. De ellenfelek viszont igen. Igaz Okorában van egy tucat goblin azt annyi. (És egy nevetlen Vízmágus)
  • A hagyományos hibákról ne is beszéljünk...

Pozitívumok:

  • Némely állat új kinézetett kapott. Pl. a Kardfogú tigris nagyon meggyőző.
  • A páncélok közül jó párat átalakítottak, pl. a lovagi páncélt. És van néhány új páncél is. És mit ne mondjak, jól néznek ki.
  • Vannak új fegyverek.
  • Van néhány új élőlény.
  • Kisebb csaták vannak és részt is vehetünk bennük.
  • Életszerű küldetések... pl. Fiatal srác meg kér minket, hogy küzdjünk meg vele, de úgy hogy mi veszítsünk... ezzel akar felvágni a hölgyeknél...
  • Vannak repkedő madarak... vagy csak játékhiba és túl sokat nyomkodtam az F11 gombot videó felvevés szempontjából. (inkább az utóbbi)
  • Kifejezetten tetszet az, hogy Faringi hídnál van egy tolvaj. Ki fizet nekünk 500 aranyat minden egyes, nevesített láda kifosztásáért. (nevesített láda -> konkrétan valakié)

Összegzés: várjunk pár hónapot a javításokra és akkor már remélhetően élvezetes lesz a játék.
Addig is készítettem egy videót és pár képet. Szó-szó szerint minimumra számítsatok grafika terén. Trelisben így is jó párszor percekig meg akadt.

Megjegyzés: igen csalással szórakoztam, így be tudtam mutatni jó pár dolgot. (pl. új páncél)

Írta.: WB (Gothic3.hu)