Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 

(Forrás.:| Gothic3.hu | ...hírek, információk, végigjátszások, képek ...)
Gothic 3 végigjátszása
Myrtana Varant   Nordmar
Ardea Reddock Cape Dun Braga Bakaresh Monastery
Montera Okara Gotha Ben Erai Ishtar Wolf Clan
Faring Trelis Nemora Lago Mora Sul Hammer Clan
Geldern Silden Vengard Ben Sala   Fire Clan

Kattints a kiválasztott városra, hogy megtekintsd az ahhoz tartozó küldetés végigjátszását. Az oldal automatikusan átirányít a Gothic3.hu közösségi oldalra a kattintás után!

Főszálak
Beliar Oldalán


Beliar
az egyik Isten a három közül, akivel már a játék korábbi részeiben is megismerkedhettünk.
Ő képviseli a gonoszságot a világban. Ha úgy gondoljuk, hogy a gonosz oldalra akarunk állni, akkor mindenképpen őt válasszuk. Beliar szolgálatában állnak az orkok meg a fejvadászok is, bár miután felkeltettük Beliart, akkor jön a történet csattanója. Nem lövöm le a poént. Van pár olyan küldetés, amit nem csak Beliar felébresztéséhez kell megcsinálnunk, hanem ugyanúgy kell Innoshoz és Xardashoz(Adanos)is. Ez az öt ősi ereklye felkutatása, ami mindhárom főszálban lényeges feladat.

A játék mindhárom vonalon ugyanúgy kezdődik, megérkezünk Myrthanába, és egyből meg kell küzdenünk az Ardeában állomásozó ork csapattal. A csata végeztével felszabadítottuk Ardeát. Itt tudjuk meg, hogy mi a helyzet Myrthanában. A helyi kereskedő Hamlar elmeséli, hogy az összes várost elfoglalták az orkok, mert Xardas megsemmisítette a lovagok rúnamágiáját, a király pedig a mágusai által védőpajzsot húzatott fel a főváros köré.
Induljunk is neki, és az események haladtával el fogunk jutni Okarába, a lázadótáborba, ahol Roland lovag a főnök.

Find the teleporter rune that takes you to the King.
(Találd meg a teleportkövet, amely bejuttat a királyhoz!)


Roland
megbíz minket, hogy találjuk meg  a teleportkövet, amivel be tudunk jutni a királyhoz, és akkor majd tudunk vele beszélni a helyzetről. Ezt a teleportkövet Gothában, a lovagok városában fogjuk megtalálni, ahol meg kell küzdenünk rengeteg élőhalottal is. Az egyik barlang mélyén meg is találhatjuk a teleportkövet. Az okarai végigjátszásban részletezve van a teleportkő pontos helye.


Miután megtaláltuk a követ, teleportáljunk el a királyhoz, és beszélgessünk el vele egy kicsit. Ekkor hallunk először az öt ősi ereklyéről, amit majd fel kell kutatnunk. Rhobar király elmondja, hogy az orkok nagyon kutatnak az ereklyék után a sivatagban, vagyis Varantban az ősi templomokban. Az ork ásatások pontos helyéről kapunk majd egy térképet Geldernben Grok

Find the divine ring of life.
(Találd meg az élet szent gyűrűjét!)
fősámántól.Az első ereklyéért nem is kell messzire mennünk.


Ez a gyűrű Adanos gyűrűje, amit a gothai küldetés közben fogunk megtalálni, ha megöljük a démont, aki a várost őrzi.
Ebben segítségünkre lesz Gorn cimboránk is, aki éppen itt raboskodik az ork főnök házában. Szabadítsuk ki, és akkor segít nekünk lenyomni az élőhalottakat meg a démont is. A halott démontól vegyük el a gyűrűt, és használjuk amíg lehet, mert +50-nel megemeli az életerőnket.


The divine artifact of Trelis.

(Trelis isteni ereklyéje. )


A következő Adanos-ereklyét Trelisben fogjuk megtalálni, de csak akkor kapjuk meg, ha teljesítünk az ottani ork vezérnek, Vaknak egy feladatot. Szereznünk kell neki 50000 aranyat, amiből ki tudja fizetni a sivatagba vezető átjáró bérleti díját Khabir fejvadász kereskedőnek. Ha odaadtuk Vaknak a szükséges mennyiségű aranyat, akkor odaadja az isteni ereklyét, Adanos
amulettjét, ami +20 védelmet ad az energia, tűz és jég ellen. Ezt is használjuk, amíg lehet, főleg ott, ahol sok a sámán és tűzmágus van.


Myrthanában csak ezt a kettő isteni ereklyét találjuk meg. Egy van még Nordmarban, de abba a sírba, ahol van, nem lesz könnyű eljutni. A másik kettőt Varantban találjuk meg, de ahhoz, hogy megszerezzük, teljesítenünk kell nem kevés küldetést. De mielőtt elmegyünk Nordmarba vagy Varatba, csináljuk meg a Myrthanában lévő városok küldetéseit, hogy fejlődjön a karakterünk, és jobb fegyvereket vagy erősebb varázslatokat használhassunk, mert a későbbiekben erősebb ellenfeleink lesznek.


Ha végeztünk Myrthanával, akkor induljunk neki Varantnak, mert a játékosok szerint ez a könnyebbik terület. Varantban is csináljuk meg a városi küldetéseket, és előbb-utóbb eljutunk Mora Sulba is. Ez egy elég nagy város rengeteg küldetéssel, és a mora suli templom kulcsaival. Ezt most azért írtam, mert az egyik isteni ereklyét a Mora Sul templomában fogjuk megtalálni, amihez össze kell gyűjtenünk az öt kulcsot, amivel ki tudjuk nyitni a templomot. Az első kulcs Yussuf rabszolgánál van, a második kulcs Mora Sulban az Ilja nevű kereskedőnél van, a harmadik kulcs Kirknél, a sivatagi fosztogatónál van, a negyedik kulcs Mora Sul vezérénél, Gonzalesnél van, az ötödik kulcs pedig a romoknál az ásatásokat vezető ork vezérnél, Kaleschnél van. A kulcsok megszerzésének módja a Mora Sul végigjátszásában részletezve van.


Find the crown.

(Találd meg a koronát!)


Ha megszereztük mind az öt kulcsot, akkor menjünk a templomhoz, és nyissuk ki. Rengeteg élőhalottal fogunk találkozni, akiket le kell böknünk, hogy közelebb jussunk a koronához. A templom legbelső helyiségében lesz a láda, amit egy csontvázmágus véd. Őt is öljük meg, és vegyük magunkhoz Adanos koronáját.


A következő ereklyét Al Shedim templomában fogjuk megtalálni, ami nincs messze a Mora Sul templomától. Ahhoz, hogy azt a templomot is ki tudjuk nyitni, szintén meg kell szereznünk öt templomkulcsot. Az egyik kulcsot egy régi ismerősünk, a vízmágusok vezetője, SaturasLester, de csak akkor adja oda a kulcsot, ha az itt állomásozó ork csapatot likvidáljuk, amiben segítségünkre lehet egy kisebb nomád csoport is. Verjük le az orkokat, és megkapjuk Lestertől a kulcsot. Saturastól kapunk egy térképet a közeli romokról, amin bejelölte a maradék három kulcs lelőhelyét. A kulcskeresés közben találkozunk majd néhány állattal, meg élőhalottal, de nem lesz gond végezni velük.
rejtegeti, de mikor beszélünk vele, készséggel megválik tőle. A második kulcs szintén egy régi ismerősünknél van, aki éppen itt ásogat ereklyék után kutatva. Ez az ember


Find the Robe.  

(Találd meg a köpenyt!)


Ha megvan mind az öt kulcs, akkor nyissuk ki a templomot, és tisztítsuk meg az élőhalottaktól. Legbelül, ahol van a láda, megint lesz egy vagy kettő csontváz mágus. Verjük le őket, és vegyük magunkhoz Adanos köpenyét.


Find Zuben.

(Találd meg Zubent!)


Ezt a küldetést nem adja senki, csak amikor megtaláljuk Istharban Zubent , akkor lesz kész. Varantban, pontosabban Istharban trónol Zuben, a fejvadászok vezetője, és Beliar földi helytartója. De hozzá csak akkor jutunk be békével, ha megszereztük a minimum 75% tiszteletet a fejvadászoknál. Ehhez pedig Varantban végeznünk kell a nomád vezérekkel, meg a vízmágusokkal is. Myrthanában is van egy pár kisebb küldetés, ami a fejvadászoknál gyarapítja a tiszteletünket. A küldetések a végigjátszásokban vannak részletezve.Ha bejutottunk Istharba, beszélhetünk Zubennel, de csak akkor fog minket megbízni feladatokkal, ha teljesítjük a ’fejvadászok próbája’ című küldetést. Ahhoz, hogy ezt teljesítsük, meg kell csinálnunk az isthari NPC-k küldetéseit. Ha megcsináltuk mindet, akkor választ ki minket Zuben a feladatra.


Find out for Zuben what Xardas is planning.

(Tudd meg Zubennek, hogy mit tervez Xardas!)


Zuben
elmeséli, hogy az orkok ereklyék után kutatnak a sivatagban, és hogy Xardas bízta meg őket, de pontosan nem tudja, hogy mit keresnek. Ezért megbíz minket, hogy menjünk el Xardashoz, és tudjuk meg, mit keres. Menjünk el Xardashoz, aki elmeséli, hogy az öt ősi ereklyét keresteti az orkokkal. Ezt az információt mondjuk el Zubennek, és kész.


Egyenlőre más dolgunk nincs Varantban, miután megcsináltuk a városi küldetéseket, ezért baktassunk el Nordmarba. Nordmar elég nehéz terület a rengeteg állat és ork miatt. Sok tapasztalatot lehet itt gyűjteni, és feljeszteni a karakterünket. Nordmarban van az utolsó ősi ereklye, Adanos gyűrűje, ami +50-nel emeli meg a manánkat. Az első dolgunk, hogy kutassuk fel Xardast, hogy teljesítsük az előző küldetést. Persze csak akkor, ha először járunk Nordmatban. De előbb csináljuk meg a városi küldetéseket, úgymint a Farkasklánt, a Pörölyklánt, és a Tűzklánt. A Farkasklánban beszélnek nekünk Xardasról, de csak annyit mondanak, hogy ott járt, és hagyott ott kettő jéggólemet, és elment. De azt nem tudják, hogy hova. Mikor a Farkasklán küldetéseit csináljuk, akkor lesz egy olyan, hogy Follow Graypelt to Xardas’s tower!. A Hanson vadászkunyhójánál lévő jégfarkas el fog minket vezetni Xardashoz. Ha odaértünk, akkor megtudhatjuk Zubennek, hogy mit kerestet Xardas az orkokkal.


Ha Innossal vagy Adanossal vagyunk, akkor is meg kell keresnünk Xardast. Ha eljutunk a Tűzklánba, ott a helyi vezér ad nekünk egy küldetést, amelyben meg kell szereznünk az ősi harcosok erejét, hogy kiűzhessük az orkokat Nordmarból. A vezértől kapunk is egy térképet az ősök sírjainak helyéről.  Az egyik ős Akasha. Látogassuk meg a sírját.


Find the divine ring of magic.

(Találd meg a varázslat szent gyűrűjét!)


Mikor odaérünk Akasha sírjához, akkor meglátjuk azt a rengeteg orkot, akik a sír előtt állomásoznak. Verjük le őket, mert máshogy nem fogunk bejutni a sírba. Bent szokás szerint lesz rengeteg csontváz harcos, meg persze Akasha élőhalott állapotban. Verjünk le mindenkit, és vegyük el Akashától Adanos gyűrűjét.


Find the five artifacts of the Adanos.

(Találd meg Adanos öt ereklyéjét!)


Ha megtaláltuk mind az öt ereklyét, akkor lesz kész ez a küldetés. Most már mindhárom vonalon elindulhatuk.

De még mindig nincs meg minden ahhoz, hogy felébresszük Beliart, ezért menjünk vissza Istharba, és beszéljünk Zubennel.


The staff of the Eternal Wanderer!

(Az örök vándor botja. )


Mondjuk el Zubennek, hogy megtaláltuk az öt ősi ereklyét, ekkor elmondja, hogy akkor érdemesek vagyunk arra is, hogy az ő botját hordozzuk. Ez a bot az örök vándor botja, és ez kell még ahhoz, hogy fel tudjuk ébreszteni Bakareshben Beliart.


For Beliar.

(Beliarért. )


Most már minden megvan ahhoz, hogy Beliar oldalára álljunk. Menjünk el Bakareshbe, és a templomban aktivizáljuk az oltárt. Ekkor megjelenik nekünk Beliar, persze csak szóban meg némi diszkófénnyel kiegészítve. Ha megvagyunk a felébresztéssel, akkor lesz kész a küldetés.


Korábban már említettem, hogy Beliar egy kicsit megcsavarja a dolgokat. Azt parancsolja nekünk, hogy végezzünk mindenkivel, aki őt szolgálja. Ez egy eléggé meglepő fordulat, de nincs mit tenni, el kell végezni a feladatot.


Kill Zuben!

(Öld meg Zubent!)


Első célpontunk lehet Zuben, aki ugyebár Istharban van. Menjünk el hozzá, és közöljük vele, hogy Beliar holtan akarja látni, mert úgy gondolja, hogy eleget uralkodott a nevében. Erre ő nekünk esik, és ha van egy kis szerencsénk, akkor az őrei nem fognak megtámadni minket. A két oroszlánja biztos, hogy ránk fog támadni. Én úgy csináltam, hogy kicsalogattam Zubent a városon kívülre, és ott végeztem vele meg az oroszlánjaival is. De ha akarjuk, akkor kipucolhatjuk az egész várost is, de nem muszáj. A város kipucolásában segíthetnek nekünk a rabszolgák, ha adtunk az egyiknek fegyvert.


Kill Xardas!

(Öld meg Xardast!)


Második ellenfelünk lehet Xardas. Ha már megszereztük a teleportkövet, amivel könnyebben eljutunk hozzá, akkor használjuk. Vele is közöljük, hogy Beliar holtan akarja látni, mert visszaélt a hatalma egy részével. Erre Xardas is nekünk esik, de ő nem lesz egyszerű ellenfél, mert engem elsőre egy tűzlabdával elintézett. Másodszorra meg folyamatosan csapkodtam egy általam megidézett démon társaságában, és végeztem vele. Találunk nála egy fókuszkövet, ami a Xardas-féle főszálhoz kell, meg egy Xardas könyvének nevezett könyvet, amit el is olvashatunk, de igazából nem jó semmire.


Kill King Rhobar!

(Öld meg Rhobar királyt!)


Harmadik célpontunk pedig maga a király. Beliar őt is holtan szeretné látni, mert ő InnosInnosLee cimboránk, ha odaadtuk neki az egyik Vengardba teleportáló követ, mert akkor a vengardi templomban fog ránk várni. Ő meg azért szeretne végezni a királlyal, mert annak idején börtönbe vetette, pedig ö volt a legjobb hadvezére. Teleportáljunk a királyhoz, és menjünk le a templomba Leehez. Mondjuk neki, hogy jöjjön velünk. Mikor odaérünk a királyhoz, be is szól nekünk, hogy nagy bátorság volt idejönni azután, hogy Beliart választottuk, és nekünk támad. Ezt is meg lehet oldani úgy, hogy kicsalogatjuk a várból oda, ahol már nincs senki, és Leevel közösen megölhetjük a királyt. Több megoldás is lehetséges. Aki szeretne egy kicsit megizzadni, az verjen le mindenkit, garantált az izzadás.
képviselője, meg az emberek első embere, és ha megölnék, szerinte meggyengülne hatalma. A királyt nehéz lesz legyőzni, mert rengeteg katona van körülötte, meg egy tűzmágus meg a lovagok. A király legyőzésében nagy segítségünkre lehet


Kill the Orc chieftains!

(Öld meg az ork törzsfőket!)


Utolsó feladatunk pedig Myrthana hat városában megölni az ork vezéreket, ha még nem tettük meg. Nevezetesen Borúsfok városában Urukot, Monterában Vareket, Sildenben Umbrakot, Trelisben Vakot, Geldernben Grokot és Faringban pedig az orkok legfőbb vezérét Kant kell megölnünk. A sorrend teljesen mindegy, a végeredmény a lényeg. Igazából ez a feladat hasonlít a szabadítsd fel Myrthanát küldetéshez, mert a vezérek megölése nem fog anélkül menni, hogy a többi orkot ne kellene megölni.
Menjünk el először Borús-fok városába, és ott öljük meg Urukot, meg azt a pár orkot, akik ott vannak. A harcban segíthetnek nekünk a lázadók is, ha szereztünk Philnek, a beépített lázadónak fegyvereket.


Monterában ugyebár Vareket kell megölnünk, de itt is segítenek nekünk a lázadók, ha a beépített lázadónak, Stanfordnak az üzenetét elvittük Okarába. De ha nem akarunk minden orkkal harcolni, akkor szaladjunk be Varekhez, gyorsan bökjük le, és szaladjunk el, és a városon kívül teleportáljunk tovább valamelyik városba.


Sildenben is eljátszhatjuk ugyanezt, de ott is segíthetnek nekünk a lázadók, ha Inognak, a beépített lázadónak adunk fegyvert. Szaladjunk be Umrakhoz, és öljük meg, ha még nem tettük meg korábban. Geldernben van Grok fősámán, de körülötte csak néhány ork őr van. Vele könnyen végezhetünk, ha folyamatosan csapkodjuk, mert a tűzlabdáival meg a jégdárdáival hamar lever minket. Itt is igénybe vehetjük a lázadók segítségét, ha az egész várost ki akarjuk pucolni. Ehhez pedig annyit kell tenni, hogy meg kell győznünk a helyi mágust, Mariust, hogy nincs Geldernben az orkoknál tűzserleg.


Trelisben a helyzet ugyanaz. Megölni Vakot, az ork vezért. Ha akarjuk itt is segítenek nekünk a lázadók, Nemorából Finley és Tyler, meg Konrad lovag, ha visszaadjuk neki a felszentelt tűzserlegét.


Faring már nem lesz olyan egyszerű, mert Kan a vár belső részén szónokol, ahova csak akkor engednek be minket békével, ha szereztünk legalább 75% tiszteletet az orkoknál, amihez rengeteg küldetést kell teljesítenünk. A másik megoldás pedig az, hogy beverekedjük magunkat Kanig. Itt nem lesz lázadó segítség, de ha magunk mellé veszünk valakit társnak, akkor ketten valamennyivel könnyebb lesz.


Az ork vezérek megölése a lényeg, de ha tapasztalatot akarunk gyűjteni, akkor mindenképpen szabadítsuk fel a városokat is. A kivitelezésnek több megoldása is lehetséges attól függően, hogy ki melyik harcmodort kedveli, ill.  ki melyik karakterrek indult neki Beliar feladatainak.
Ha végeztünk a feladatokkal, akkor menjünk vissza Beliarhoz Bakareshbe, és közöljük vele, hogy teljesítettük a parancsait. A jutalmunk pedig az lesz, hogy bepillantást nyerünk a nem is olyan távoli jövőbe, ahol nem mondom el, hogy mi fog történi.Akit érdekel, az játssza végig a játékot!!!

Innos Oldalán

Kifutott a hajónk Ardeában, ahol ugyebár egyből el kezdjük csépelni az Orkokat. Miután végeztünk Ardeában, elindulunk a többi város irányába 100%, hogy betérünk majd Montreába,Rufus-al, ő elmondja, hogy lázadóknak fontos információkat akar átadni, megkér, hogy segítsünk neki eljutni Okarába. Majd ő mutatja az utat. Okarában a helyi főnök, aki egy lovag, Roland, elmondja, hogy nagy baj van Gothában, mi persze rögtön a segítségére leszünk, és meg nézzük, mi folyik ott. Nincs más hátra, vissza Monterába és a búza farm mellett az úton menjük el Gotha-ba.[Free Gotha from its curse.]érünk Gothába, beszéljünkGornnal aki egy rab a helyi ork főnöknél, elmondja, hogy egy Démon támadta meg őket, pedig már majdnem bevették a várost, de visszavonlulót kellett fújnia, na és az orkok elkapták. Gornt kiszabadítjuk, hogy segítségünkre legyen odafent Gotha romjainál. Majd elindulunk lekaszabolni az a csúf rettenetet, és azt a sok csontvázat. ahol a búzafarmon találkozunk, a félős

Find the divine ring of life!
Na mikor levágtuk a Démont és az a sok csontvázat, találunk a Démonnál egy gyűrűt, hát mit ad INNOS, Adonos egyik gyűrűje az, ami életerővel áld meg pontosabban +50 életerő vel. Használd ha szükséged van rá mert meg kell majd válnod tőle, amikkor kasztot választasz!

 

Find the King
Ha magadra vetted a gyűrűt vagy sem, nézz körül mert van ott egy barlang, annak a legmélyén megtaláljuk a teleportáló követ, ami Vengradba II Rhobárhoz vezet, oda is megyünk, illetve teleportálunk. Persze nem a királyhoz, hanem a kupola alatti templomban találjuk magunkat. El kell jutni a királyhoz, van ott jó néhány ork kapunk is küldit ezzel kapcsolatban, de az egy másik téma. Ha eljutunk a felső várba akkor találkozhatunk a királlyal.

 

Find out for Rhobar what Xardas is planning.
Örül neked, hogy a kupolán kívülről hall híreket. Megkér minket, hogy derítsük, ki mit tervez Xardas a feketemágus. A mágus is az öt ősi ereklyét akarja. Persze ő másra akarja használni mint a király, na és az másik főszál végigjátszás is. Elmész hozzá elég nehéz megtalálni, de ha szerencséd van, akkor megtalálod a szelidített farkast és elkisér hozzá. Beszélsz vele és vissza a királyhoz elmondod mi a szitu és rajta szedd össze a maradék 4 ereklyét mert ugye 1 már náld van.

 

Find the five artifacts of Adanos!
Gondolom előbb Varantba néztek be, ott össze kell gyűjteni Adonos ereklyéit. Mellesleg észak elég nehéz, könnyebbség ha délre mész először. Ha már úgyis délen jársz begyűjtöd a maradék ereklyéket. A két templom ami Varantban van, ezekhez kulcsok kellenek. A Trelisiben az ork vezérnél van akitől vagy megveszed vagy leütöd, te döntöd el, hogy csinálod. Van egy a Démonál Gothában, ha minden igaz az lesz meg leges leg először. Még Nordmar őt se lehet kihagyni, Nordmarban az egyik önkéntes hullajelöltnél, Akaschánál van a mana gyűrű. Persze ott vannak az orkok, ha van tűzesőnk meg hullámunk, meg idézünk egy Démont, bár az Beliár teremtménye de hasznos, lefoglalja az ellent amíg mi benyomunk egy olyan hokusz- pokuszt, hogy az egész brancs elszáll. Na akkor vihetjük a cucost Vengrádba ahol ugye oda adja a király a jogart, elmegyünk Monosteryban, innen meg vagy tudjátok, ha meg nem akkor meg majd rájöttök.

 

Find all the fire chalices of the Fire Mages.
Na tehát, most jönnek a soron a tűzserlegek, nagyon szépek aranyból vannak, és INNOS maga készítette őket. Jó pár van belőlük, pontosan 12, Varantban-3 Myrtanában-8 és Normarban-1. Nos ezekek a tűzserlegek az összes végigjátszásban benne vannak, itt úgye megkell őket szentelni és szétosztani. Térjünk a lényegre Varantban van Kurk banditánál, egy földrablónál, és Mora Sul kereskedőnél van. Myrtanában van Cape-Dun ba, Montreában, Vengradban egy lovagnál, Okara Rakus tűzmágusnál aki egy barlangban kutakodott, Trelisben a lovagnál, Nemorában is van egy, Geldern aranybányájában, Silden Zakatos házában. Nordmarban pedig Monosteryben Millten barátunknál. Fel kell szentelni és ha ez megvan akkor ki kell osztani a tűzmágusok közt!

 

For Innos!
Megvannak az ereklyét és Rhobar királlyal is letárgyaltad a dolgokat irány a kolostor és megjelenik előtted INNOS. Mikor már INNOS beszél hozzád mármint füstölög minden, és ott 3at választhatsz amik a következők, Erő Tudás Ügyesség az erőnél erőt kovácsolást és életerőt kapsz, a tudásnál mana, ősi tudás, és alkímia az Ügyességnél állóképesség, tolvajlás, és vadászatott kapsz, na miután ezzel a választással megvagy INNOS elmondja neked feladataid, melyek a következők: szabadítsd  fel Myrtnát, és ugye öld meg Zubent.

Liberate Myrtana.
Az összes ork foglalta várost fel kell szabadítani név szerint a következőket: Faring, Geldern, Cape Dun, Montera, Silden, Trelis, Ardea. Mindenhol lesz valami segítség. Bár ha most kezded el felszabadítgatni erősebb leszel mint Herkules te is játszhatsz félistent. Nem okoz gondot, ekkora már a városfelszabadítás.

 

Kill Zuben.
Ha INNOSal vagy akkor bizonyára Varantban a Nomádokal leszel, és ott Ishtart kell majd lerohanod, kinek vezére Zuben a fekete mágia tudója és Beliar hű szolgája és képviselője, mivel INNOSal vagy ezért Zubenek mennie kell vagyis le kell aprítanunk a nagyérdekű város lakóival együtt.

Xardas/Adanos Oldalán

Miután megjövünk Myrtanára a társaink elmondják hogy itt van Xardas és az az 1. küldi hogy találd meg Xardast. Miután elindulunk kiderül hogy Myrtana egész területte ork kézen van és Aadanos 5 ereklyéjét keresik Xardas parancsára (az orkok).

Találd meg az élet szent gyürüjét!
Ejtsük útba Gothát mert ott van adanos egyik gyűrűje méghozzá a démonál amiről kiderül hogy az ork sámánok idézték meg Gotha bevételére. Ott találjuk Gornt az orkok fogságában, váltsuk ki és menjünk el vele megölni a démont, nála találjuk meg Adanos 1 gyürüjét vegyük fel és irány dél, de mielöt elmennék vegyük fel a gothai barlangban lévő teleport követ amiröl kiderül hogy II:Rhobarhoz teleportál pontosabban a vengardi templomba.

Treils isteni ereklyéje!

Amint elérünk Treilsbe beszéljünk a fejvadász kereskedövel ő elmondja adanos amuletjének hejét ha rábirjuk a főorkot a fizetésre. Menjünk be hozzá és fizesük ki neki a pénzt amit a fejvadászoknak kell ami 50 000 arany és megkapjuk az amuletett amiről kiderül, hogy az orknál van.

Találd meg a koronát!

Ha eljutunk a sivatagba menjünk és keresük meg az Al Shedimi (Mora sul és Bakerash között) és a Mora Suli templom kulcsait, ezekben a templomokban találjuk meg Adanos ereklyéjéi közül 2-öt (a korona és a köpeny) igy az 5 ereklyéből 4 meg is van az utolsó ereklye a messzi nordmarban Akaschánál van ha elkérjük a térképet a Tüzklán vezérétől annak a segítségével nem lesz nehéz megtalálni.

Találd meg a mágia szent gyűrűjét! 

Most pedig induljunk el Nordmarba és keresük meg az utolsó ereklyét na és persze Xardast. Mielöt elmenénk Xardashoz keresük meg az utolsó ereklyét, ha megvan a térkép és végighalgattuk a Tüzklán vezérért kiderül hogy az ösök élöhalottak bla bla.

Find the Xardas!
(Találd meg Xardast!)

Xardas legegyszerübb megtalálási modja az hogy teljesitjük ezeket a küldetéseket (a Farkas klánál lehet ezeket teljesiteni):

 

Follow Graypelt to Xardas’s tower!
(Kövesd Graypeltet Xardas tornyához!) 
Grauhaar a Farkaskálntol keletre találjuk 1 kunyhó mellet Graypelt nem más, mint Grauhaar idomított farkasa. Grauhaar mondja neked, hogy ha adsz egy kis húst Graypeltnek, akkor megmutatja az utat Xardas tornyához. Adj Graypeltnek egy kis húst (Ez egyébként külön küldetésként szerepel: „Meat for Greypelt”), és már mehettek is. A küldetésnek a toronyhoz érve lesz vége.

 

Meat for Greypelt!
(Hús Greypeltnek!)
Amint felvetted a „Follow Graypelt to Xardas’s tower!” küldetést, rögtön adhatod is a húst Graypeltnek, aki ezután elvisz a toronyhoz..

Pusztitsd el Adanos 5 ereklyéjét!  
Amint odaérsz Xardashoz megkér hogy hozd el neki az 5 ereklyét hogy elpusztithatsa az isteneket amitöl végeszakadna az évezredes háborunak. Mielőtt azonban beszélnénk vele vegyük el a runát az asztaláról. De mivel az ereklyék már megvanak szóljunk hogy megvan mind az 5, ekkor Xardastól kapunk 1 követ (nem is akármilyen béna mágikus követ hanem 1 fokuszkövet. Anyit illik róla tudni hogy teli van mágikus energiával aki játszot az 1 -el az tudja hogy az ott lévő búrához ami olyan mint ami Vengard fölött van 4 ilyen követ használtak) azt mondja ha beledobjuk a Pörölykláni kohóba és az ereklyéket utánuk akor megsemisülnek, csak ott a bibi hogy a kohó az orkok kezén van ezért vegyük el a fegyverünket és menjünk mészárolni mikor végre felapritjuk azt 3-4 száz orkot és eljutunk a kohóhoz hajtsuk végre az előbb leírt azaz szabaduljunk meg az ereklyéktől és a kőtől ,majd menjünk visza Xardaszhoz.

Menjün vissza Xardaszhoz és 1 hosszú beszélgetés után már csak négy ember bir az istenek erelyével tehát ''tüntesük'' el ezeket a személyeket a világrol, ehez meg kell ölnünk a 2 isten kiválasztotját Zubent és Rhobart,és el kell hoznunk tölük valamit ami hasznunkra lesz az Örök vándor botját és Varant jogarát ezzekel lehet kinyitni egy Geldrentöl északkeletre lévő portált amin "te" és Xardas elhagyátok ezt a világot.

Öld meg II.Rhobart!
Varant jogara!
Na de elég a sok blablaból használjuk a Rhobarhoz teleportáló követ beszéljünk vele mire nekünk essik szerencsére az emberei nem ,ha 75-ös tisztelet van Vengardban amint megöltük vegyük el töle Varant jogarát menjünk viszza Xardaszhoz és beszéljünk vele.

Öld meg Zubent!
Az örök vándor botja!

Ha be tudunk menni Zubenhez akro 1xüen teleportáljunk be hozzá ha nem ... akor kénytelenek leszünk egész Ishtart lemészárolni,amint Zuben is halot vegyük el töle
az Örök Vándor Botját és menjünk visza Xardaszhoz.
 
 Kisérd Xardast a portálhoz!
Amint készen vagyunk ezzel Bláblázunk Xardaszal mire ő azt mondja "ideje elhagyni ezt a világot" majd kövessük a világvégén lévő portálhoz, amint kinyitjuk a portált
vége lesz  játéknak és jön a "jövő" ami anyiból áll, hogy megtudjuk mi lesz amint elhagyjuk ezt a világot aki kiváncsi, hogy mi lesz az tolja végig, érdekeségéként amikor megyünk a portálhoz az út hirtelen tele lesz Fejvadászal.